<strong>Clubkleding 2023</strong>

We hebben fantastisch nieuws… TC’91 Stadshagen komt met nieuwe clubkleding!

Als vereniging hebben we in een eerder stadium al vastgesteld dat het verbeteren van de herkenbaarheid en uitstraling een positieve werking hebben op het verenigingsgevoel en het teamgevoel. Met het aanbieden van nieuwe clubkleding willen we het verenigingsgevoel en het teamgevoel voor TC’91 weer verder versterken.

Wat is het aanbod?

Voor 2023 is gekozen voor het merk The Indian Maharadja. Een trendy merk met een goede pasvorm en mooie stoffen. Het prijsniveau is laagdrempelig en ze hebben een uitgebreid assortiment. De clubkleding is in meerdere kleuren en kledinglijnen beschikbaar.

Bekijk hier het totale aanbod van clubkleding voor TC’91 Stadshagen.

Op alle bovenkleding is aan de voorkant het logo van TC’91 Stadshagen geplaatst. Daarnaast hebben alle kledingstukken het logo van Reuvers Sport en het logo van de hoofdsponsor Te Biesebeek Advocaten.

De kleding is en blijft jouw eigendom. Er zijn dus ook geen beperkingen in het dragen van de kleding. Clubkleding is logischerwijs ook niet verplicht.

De kleding en de logoplaatsing voldoet aan de tenue-normen zoals vastgesteld door de KNLTB.

Hoe zijn de prijzen bepaald?

We hebben geprobeerd de kosten voor de aanschaf zo laag mogelijk te houden. Samen met Reuvers Sport is het gelukt om een gunstig pakket aan te bieden zodat clubkleding voor iedereen bereikbaar kan zijn.

Reuvers Sport biedt 20% korting op de winkelprijs. Deze korting is blijvend. De prijzen zijn inclusief alle drukkosten.

Bekijk hier het overzicht met alle informatie over prijzen, beschikbare maten en kleuren.

Waar en wanneer kan ik de kleding bestellen?

De clubkleding, inclusief opdruk, is uitsluitend te koop bij Reuvers Sport. Zowel in de winkel als in een online webshop (link volgt binnenkort). De webshop bevat uitgebreide afbeeldingen en gedetailleerde product beschrijvingen.

In de webshop vind je ook meer accessoires van The Indian Maharadja zoals sokken, zweetbanden, etc.
Heb je clubkleding besteld, dan wordt er contact met je opgenomen zodra de bedrukte kleding binnen is.

Sponsoring

Voor sponsors is dit een unieke kans om kledingsponsor te worden. Dit is met name geschikt voor competitie teams. Op de clubkleding is ruimte voor verschillende (logo) uitingen.

Meer informatie

Heb je vragen over de clubkleding? Neem gerust contact op via clubkleding@tc91stadshagen.nl.

Alles over passen, bestellen en leveren neem contact op met Reuvers Sport, Assendorperstraat 126, Zwolle. Telefoon: 038-4216675 of info@reuverssport.nl

Wil je meer informatie over de mogelijkheden van sponsoring? Neem dan contact op met onze Sponsorcommissie.